תחומי עניין:
חינוך, אי שוויון מעמדי, מבנה בית ספר, הסללה בחינוך, הישגים השכלתיים בחינוך מעמדי.
נושא עבודת הדוקטורט:
האם מבנה בית הספר משפיע על הישגים השכלתיים ואי שוויון מעמדי בהישגים השכלתיים בישראל?
מנחים:
פרופסור מאיר יעיש וד"ר אסף לבנון.
תיאור מחקר הדוקטורט:
מחקרי עוסק במבנה בית הספר (תוך התייחסות לשני סוגים: א. מבנה חטיבות הביניים. ב. מספר ימי לימוד) והישגים השכלתיים של תלמידים בישראל במערכת החינוך לאורך 12 שנות לימודיהם. העבודה תבחן האם כחלק מהרפורמות שמשרד החינוך מבצע במטרה לצמצם פערים חברתיים- כלכליים, מבנים שונים של בית הספר משפיעים על הישגי תלמידים ועל אי השוויון המעמדי בהישגים.
דוא"ל: